Wednesday, November 17, 2010

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

yg kat kiri sekali is AIN.
yg kat tgh2 ni is HARYATI.

dowg ni best fren ak time dr sek men lg.
apa2 bnd jep mseti mo kongsi.
suke duka kitowg bersama.
kitowg suke lepaking2 n akan cite r story masing2.
kitowg ni suke mendengar mslh sesama sendiri. :)
si AIN ni suke sgt karok n shopping.
kat kenduri kawin mesti dia jd artis.
heheheheheheh.

yg si HARYATI ni lak suke sgt ngn modeling.
dia ni tggi giler beb.
ak pon malu diri sebelah dia.
hahahahahahaha.
ak n ain if jln ngn dia msti ase cam jln ngn artis.
sebab apa tau??
sbb dia ni ad iras2 LINDA ONN skit.
sampai ad owg pk dia ni artis.
hahahahahahahahaha.

pesan buat ain n haryati: SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah RIZU OIAM3.
dia seorang artis.
dia ni kecik jep orangny.
lbh kecik drp aku.
tp sore dia besa ouh.
huhuhuhu.
dia ni mmg kacak r.cam pelakon korea.
dia ni pnh masok ONE IN A MILLION 3.
tp xmenang.
sampai TOP 6 jep.
dia da ada single baru.
kowg search la sendiri kat Youtube ye.
hahhahahaha.
dia pon da join FLAVA.
if lepak ngn dia mmg best r.
dia ni even artis,dia xlupakan sapa dia. 
hope kau berjaya ye kawan!

pesan buat rizu: SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah kak RINA AF7.
kembar kak RINI AF7.
kowg knl x???
dia ni mmg cun sih.
kitowg ni ibarat cam adik beradik jep.
dia mmg baik.xsombong.
suke wat lawak n senyum kat owg.
dia ni da berpunya oke!
hahahahahahaha.
dia pon skang da kuarkan single dia sendiri.
hope dia berjaya dlm karier dia.

pesan buat kak rina: SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah besties aku dr sek men lg.
kitowg da 4 taun berkepit dalam satu kelas.
dia ni dlm kelas kitowg pggl ustaz.
sebab subjek agama dia jep paling tinggi.
pesaing terdekat dia sape lg if bukan aku.
hahahahahaha.
dia en kuat membahan owg ouh.
kadang2 naik menyampah lak.
tp tu sume hanya la gurauan semata-mata.
tacing2 itu normal.
hahahahahahahahahahaha.
apa2 pon ko tetap sahabat aku azhar!

pesan buat azhar: SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah besties aku drp sek men lg.name dia syafiqah.
tp ak pggl dia eqah.
dia ni mmg ganas,brutal n giler2.
bole la masok air skali if kawan ngn aku.
dia ni jns strght forward.
if ada bnd yg puas ati dia kn trus ckp depan2.
aku suke itu!
hahahahahahahahaha.
dia ni satu team KRS ngn aku dulu.
so,kitowg agak rapat la.
dia byk tolong aku.
if sape2 ada mslh,mesti akan luahkan n try tuk solve same2.
huhuhuhu.
ko mmg terbaik la weh!

pesan buat eqah: SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah besties aku drp sek men lg.
dia ni cam model.dia lawa sgt.
dia ni suke pose2 maut.
aku suke tgkp pic dia.
mata dia wrna coklat jernih.
sgt sgt.jeles aku.hahahahaha.
dia ni mmg pandai giler.suke minx dia ajar aku.
if dia xphm pon dia akn minx tlg aku ajarkan.
dia ni frendly n giler2 gak owgnya.
dia ni xsuke cover2 cun dpn owg.
aku suke itu! 
aku windu kat ko lah.
hope ko xlupa at aku oke!

pesan buat dudu: SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah besties aku.kitowg knl n mula rapat bile 
kitowg satu tmpt tuisyen mase zmn sek men lg.
dia ni kecik sgt2 owgnya.
tp dia cute ouh.hehehehehehe.
kitowg slalu berkepit.
sampai owg ingat kitowg ni couple.
hahahahahahaha.
kwn ngn dia mmg best.dia cool,cute,pndai,
frendly,charming.
mmg best r lepak ngn dia.
aku windu ko sgt2 mucux!

pesan buat yaya; SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah my besties kat UK.
name dia jennifer.dia bwu 15 tahun.
kitowg start knl kat myspace.
dah hampir setahun kitowg berkenalan.
dia ni kan cute gler.
muka ni matang giler en??? hehehehe.
dia ni frendly,cute n charming.
suke kwn ngn dia. n bertuah dpt kwn ngn dia.
so,dont be sad oke.just be happy with ur lovely person.
i do care bout u n always forever!

pesan buat jennifer: SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah karen.dia ni ibarat adik buat ak.
dia ni cina masok islam.MUALLAF :)
dia ni manja aw.
kalo lepak ngn dia mesti owg keliling pk ak cpl ngn dia.
malu jep.huhuhuhu.

pesan buat karen: SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni adik aku.dia ni en kuat melatah.
manja jep orgny.
pagai pon cam abg dia jep.
masok air.hahahahahahah.
kalo nak lepak mesti ngn dia.
kalo nak jumpa balak dia,aku la yg kene temankan.
sobsob.
adik ny pasal en.ahahahaha.

pesan buat nabila: SO, I LOVE U :)

 KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah besties ak. din namenya,
dia ni agak serabut gak r perwatakannya,
tp lepak ngn dia mmg best,
masok air giler2 if ngn dia.
dia ni kuat tacing gak ouh.
pnt ak if mo pujuk dia.heheheheheh.
suke sgt berkepit.
tp ko mmg syok la weh!

pesan buat din: SO, I LOVE U :)

 KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah jiran uma aku.org pggl dia Angah.
dia ni gengster siot.
hahahahahahaha.
muka jep ganas tp ati lembut kowt.
hahahahahahahahaha.
suke tgk cite korea n jepun ngn aku :P

pesan buat angah: SO, I LOVE U :)

 KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah adik kpd Angah,apit name nya.
dia ni mmg rapat ngn ak.setiap kali ak cuti blaja.
mesti dia tunggu ak.hahahahahaha.
dia ni mmg best.masok air gak.
slalu r lepak ngn dia if ak cuti.

pesan buat apit: SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

4 pic at atas ni sume geng2 aku kat area umah.
dowg ni if xde aku mmg xsah.
if ak lame xalik umah,mesti rindu.
almaklum,ak ni penyeri ari dowg.
if ad ak,mmg dowg slalu kene bahan ngn ak.
slalu kene sakat ngn ak.
hahahahahahahahaa.
suke duka bersama ngn dowg.
swimming,racing2 motor,men bola,
gosip2,hangout2,merayau2
sumenya kitowg buat bersama.
huhuhuhuhuhuhu.

pesan buat kowg sume: SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah shahrul ibrahim.
my twin.
name kitowg same aw.
hehehehehee.
tp owg pggl dia shahrul.
owg pggl ak shah.
huhuhuhu.
kwn ngn dia mmg best.
dia baik,cool,frendly.
hope ko stay ngn ak sampai bile2 oke! :)

pesan buat shahrul: SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah amer.dia ni ibarat twin ak.
hahahahahahahahah.
if lepak at kl mesti nak berkepit ngn dia.
dia ni suke sgt melayan ak.
suke bermanja ngn dia.
dia ni hot.ramai owg suke dia.
hahahahahahahahahaha.

pesan buat amer: SO, I LOVE U :)

 KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah mimie.ak mula rapat ngn dia mase at PLKN.
dia ni mmg best.
frendly,cool n leh dpercayai.
mmg best sgt knl ngn dia.
hope u xlupa at i oke? :)

pesan buat mimie; SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah arnyss. ak knl dia ni pon mase at PLKN dulu.
dia ni sgt caring at ak.tau2 jep if ak ngh eppy ker or ngh sedih.
huhuhuhuhu.
dia mmg best,suke wat lawak ngn dia.
dia ni suke tersenyum. ak suke tgk senyuman dia.
huhuhuhu.
hope ko xlupa at ak oke? :)

pesan buat arnyss: SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ini capix irfan.bukan name sebenar. ahahhahaha.
dia ni suke ckp slow2. cara dia ckp giler kelakar weh.
kalo lepak ngn dia,sumpah kowg xkn benti gelak.
hahahahahahahahhaha.
dia ni suke sgt buat novel sal idop dia (bercerita).
dia ni mmg lawak dowh.

pesan buat capix: SO,I LOVE :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

dari kiri kowg,is WAN,AKU,IKRAM n PIKIE (name dia xsure r plak) :P
WAN: dia ni mmg caring,kelakar giler,gile2,mulut agak bisa gak r.suke bg ak semangat n nasihat.
huhuhuhu.
IKRAM: budak comel yg sowg ni mmg hot. suke owg geram ngn baby face n mata dia yg sepet uh.
hehehehehehehe,
PIKIE: ni mamat ni mmg suke tgkp pic. sume pic owg dia nak masok. 
hahahahahha,

pesan buat kowg: SO, I LOVE U :)
 KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni aben namenya. dia ni suke sgt gelar diri dia TYRA BANKS. 
sbb bg dia,dia memiliki mata yg sgt menawan n lagak dia cam supermodel terkenal.
hahahahaha.
lepak ngn dia sumpah kelakar.
dgn catwalk dia,gay dia,care dia berckp sume mmg kelakar.
kalo lepak ngn dia,ad jep name gelaran yg akan terkeluar.
mcm2 la.
hope ko stay kwn ngn ak oke!

pesan buat aben; SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni zack.dia ni mmg suke berkepit ngn aku.
dia ni suke wat ak sentap kadang2. pagai dia mmg suke wat ak pns ati.
tp nsb bek ak ni xreti panas lame2.
dia ni suke ngade2 ngn sume org. hahahahaha.
dia manja n suke berleter. n dia ni part time model katenya :P

pesan buat zack: SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni name dia jane. ni 1st meeting kitowg at pavi.
knl kat fb. dia ni agak pemalu skit,almaklum 1st time jumpa en.
hahahahahha.
dia ni giler tggi dowh=180cm. dia ni part time model.
dia dr USA. time ni dia tgh bercuti.so,alang2 ak suh dia dtg KL.
hehehehe. xsangka leh jumpa dia depan mata.
dia ni mmg frendly n seronok r lepak ngn dia :)

pesan buat jane: SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah sara. dia ni mmg sweet,cute,frendly,kelakar,gile2.
muka dia giler putih n bersih weh! geram ak tgk. cam nak cubit2 jep pipi dia.
hehehehehe.
dia ni kecik jep orgnya. suke r kwn ngn dia. dia mmg happy go lucky.
stay with oke dear! :)

pesan buat sara: SO, I LOVE U :)

KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ini name dia KAT. besties kat america gak. knl kat fb.
slalu skype ngn dia. dia ni mmg sweet,baik n kelakar.
suke kwn ngn dia sbb dia suke n nak belaja bhs melayu!
n dia suke dgr lagu2 melayu.so,agak bgga r ad kwn cm dia.
hehehehe.
do keep in touch with me ok syg??!! :)

pesan buat kat: SO, I LOVE U :)


KERNA KAU SEORANG SAHABAT

ni ialah geng2 universiti ak.
mcm2 pagai
mcm2 ragam
mcm2 gelagat
mcm2 karenah
sume giler2
sume pndai2
sume bgos2
sume ada kelebihan n kelemahan masing2

pesan buat kowg: SO, I LOVE U :)








 KERNA KAU SEORANG SAHABAT


ni sume member2 community ak.
sume best2.
sume hot2.
ak best kwn dowg.
hope kita leh stay together oke :)

pesan buat kowg: SO, I LOVE U :)

---------------------------------------------------------------------

AKU SAYANG KOWG TAU X?
AKU XKISAH LAH IF AKU NI BUKAN ANTARA LIST BESTIES KOWG
TAPI AKU TETAP BERSYUKUR COZ ADA KWN2 CAM KOWG
INGAT UH! (^_^)








0 comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © SHAH PHOTOGRAPHY
Blogger Theme by BloggerThemes