Tuesday, March 1, 2011

KERNA ASSIGNMENT BUAT AKU TENSION



KERNA ASSIGNMENT BUAT AKU TENSION

hahahahahahaha.
cube kowg tgk pic aku ni.
NAMPAK STRESS N TENSION kan???!!!
huh!
kali ni aku nak meluahkan perasaan aku yg tengah membuak2 ni.
seminggu ni aku CUTI MID SEM BREAK.
aku pk aku leh rehat r skit en time cuti2.
alih2,kene siapkan segala assignment,lab report n prepare for EXAM.
amat lah aku tension.
ku study kat UNIVERSITI KUALA LUMPUR.
aku ambik MEDIC.
kat kampus institute of medical science technology.

aku sgt la tekanan. sbb apa tau. aku ada 5-6 lab report yg kene disiapkan.
dlm mse sehari pon belom tentu leh siap 1 lab report.
pas uh dgn assignment lagi.nak prepare exam n presentation lg.

peeerrgggggghhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sakit jiwa aku. kalo tekanan sal study ni oke lgi.
ni aku DITAMBAHKAN LAGI dgn masalah CINTA CINTA ni sume.

AAAADDDDDDOOOOIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!
LAGI TEKANAN AKU.
ayoooooo.

tp nsb bek la aku ni XSEMPAT jd gila lagi.
ap yg aku buat bile aku tekanan yg aku leh share ngn kowg ialah:

1. aku akan tutup sume buku.
2. aku bukak lagu,bukak fb n chat2 jap
3. sambil makan chocolate. 
(sbb ikut kajian,chocolate leh mmbuatkan otak n otot2 kita jd tenang dr 
segi psikologi.nnt kalo kowg tension n stress kowg try r k.huhu)
4. aku akn berkarok n berjoget dlm bilik cam owg gila.
then if aku da ase tenang,bwu aku dpt smbg keje ak.
hehehehehehehe.

kesimpulannya,jgn la kita tension n mengeluh psl segala keje or assignment yg lecturer kita bg ye.
sbb...

PRACTISE MAKES PERFECT(!!!)

sekian ^_^

2 comments:

Anonymous said...

wah. gam pn kaler hijau. hehe
;D

SHAH GREEN said...

hahaha. kann?? hehe

Post a Comment

 
 
Copyright © SHAH PHOTOGRAPHY
Blogger Theme by BloggerThemes