Saturday, November 19, 2011

KERNA TOP 12 CONTESTANT "PROJECT SG:PRODIGIOUS MODEL SEARCH- SEASON 1"-WEEK 2

heyyy heyyyy!!! apa khabar semua? hope semuanya sihat-2 belaka ok. so, entry kali ni, shah nak update tentang minggu ke-2 contest "PROJECT SG:PRODIGIOUS MODEL SEARCH- SEASON 1".

Berbeza dengan minggu pertama di mana penyingkiran yang pertama dilakukan di dalam bilik panel, di minggu kedua ini penyingkiran terpaksa dilakukan DI LUAR PANEL. maksudnya ada di antara peserta yang terpaksa meninggalkan contest ni sebelum next photoshoot dijalankan.

Penyingkiran ini dilakukan oleh juri dan saya sendiri dengan berdasarkan daripada PAKEJ dan POTENSI seseorang itu untuk bergelar seorang model.Selain itu, untuk minggu kedua ini, penyingkiran juga BUKAN HANYA dilakukan oleh para juri dan saya sendiri, tetapi juga daripada kalangan PARA PESERTA sendiri. Mereka semua perlu mengadili sesama sendiri iaitu dengan menyatakan siapakah antara mereka sendiri yang mempunyai potensi paling besar dan juga yang paling kurang.

KESIMPULANNYA, untuk minggu kedua ini, 3 ORANG terpaksa meninggalkan contest ini. Saya ingin mengucapkan kepada yang tersingkir semoga anda boleh berjaya diluar sana, jangan berkecil hati dan anggaplah semua ini kenangan yang indah dan jadikan contest ni 1 platform baru buat anda untuk terus jadi yang terbaik. ADAT PERTANDINGAN. ADA KALAH. ADA MENANG. so, goodluck ok! Kpd yang masih terselamat, jangan terlalu selesa dengan kedudukan anda. Sebarang KEJUTAN kemungkinan boleh berlaku lagi. CONGRATS! :)

So, jom kita tengok ranking daripada no.1-no.12 :)

...........................................................................
WEEK 2


RANK 1: HANIE


RANK 2: MYRA


RANK 3: FIQ

RANK 4: WANA


RANK 5: NICK


RANK 6: QIM


RANK 7: CARREY


RANK 8: SHAWN


RANK 9: ADNAN

........................................................................

TRIPLE ELIMINATION:


RANK 10: KIKO


RANK 11: POPO


RANK 12: YATT


***KIKO, POPO & YATT were ELIMINATED***
.........................................................................


SEKIAN SAHAJA UNTUK ENTRY KALI INI. KEPADA YANG TERSINGKIR DIUCAPKAN SELAMAT MAJU JAYA DI LUAR SANA. JANGAN BERSEDIH. REZEKI ADA DI MANA-MANA. KEPADA YANG MASIH TERSELAMAT TAHNIAH DIUCAPKAN. TERIMA KASIH.


KITA JUMPA UNTUK 3RD PHOTOSHOOT OK! :)


****Taking & making illegal copies of this photograph without permission from the owner and the parties involved in its production are considered offensive; legal action will be taken if found guilty. This picture is copyrighted by SHAH GREEN. MODIFICATIONS OF THIS PICTURE BY ALL PARTIES (INCLUDING THE CONTESTANTS) ARE STRICTLY PROHIBITED.PLEASE MIND YOUR WORDS BEFORE CRITICISING OR COMMENTING ON THIS PHOTO.THANK YOU.



0 comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © SHAH PHOTOGRAPHY
Blogger Theme by BloggerThemes