Monday, December 5, 2011

KERNA DIA ADALAH "YANA SAMSUDIN"

ASSALAMMUALAIKUM semua! heyy heyy!! shah kembali dengan entry yang menarik kali ni. Now, update kali ni shah nak dedahkan tentang mini photoshoot dengan Actress, Film Director, Script Writer, Editor, Singer & Model yang sangat berbakat iaitu Yana Samsudin (Norliana binti Samsudin). Sempena dengan HARI LAHIRNYA (25 September) baru-baru ini, shah telah dijemput untuk memeriahkan majlis yang diadakan secara kecil-kecilan bersama peminat-2 setia beliau. 


Untuk Photoshoot kali ni, shah lebih kepada CANDID PHOTOSHOOT, dan tak ada photo yang di snap secara di rancang. semuanya shah ambik photo-2 yana ni secara spontan. hehehee. semua photo-2 dia comel-2.
Majlis HARI JADINYA telah diadakan di UYA! 


Yana ni boleh tahan tinggi orangnya. hehehehe. dia ni friendly dan suke senyum orang. takde la sombong mane pon. dia ni suke melayan orang act. hehehe. sangat best masa majlis bufday dia ni. Btw, Shah nak minx maaf sebab lambat upload photo ni sbb busy dengan final exam yang lepas haritu. So, skang baru ada masa nak edit dan upload photo beliau. 


So, jom kita tengok Yana yang comel ni. ^^




JANGAN LUPA LIKE PHOTO-2 ni kat PAGE FB shah: http://www.facebook.com/ShahGreenPhotography

JANGAN LUPA JUGA LIKE PAGE YANA SAMSUDIN kat http://www.facebook.com/yanasamsudin.fanpage atau follow beliau di Twitter: YanaSamsudin

**SHAH DOAKAN AGAR YANA SENTIASA DIMURAHKAN REZEKI, DIPANJANGKAN UMUR DAN BERJAYA DI DUNIA DAN DI AKHIRAT. AMIN**

0 comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © SHAH PHOTOGRAPHY
Blogger Theme by BloggerThemes