Saturday, February 5, 2011

KERNA AKU SEMAKIN DEWASA


KERNA AKU SEMAKIN DEWASA:

nama sebenar: SHAHRUL BIN AMIR
nama komersial: TENGKU INDERA SHAH BIN TENGKU AMIR PUTA MAHKOTA
nama glamour; SHAH GREEN

genap tarikh 24 JANUARI aritu aku suda berumur 20 TAHUN!!!
aku xpercaya aku da masok ALAM 20AN!!!
bak kata member2 aku:

'WELCOME TO 20AN CLUB BABE'

hahahahahahahahaha.
bila da masok alam 20an ni.
mental aku kene lebih matang lagi r nmpkny.
pagai budak2 aku kene r buang,
sbb umur aku da xde belas2 lgi da T_T

bak kata mama aku:

'da boleh kawin da ni'
hahahahahaha.

perangai pon kene r lebih matang lg en.
sbb pasni aku da xleh nak menggedik2 sgt da.
da xleh tacing2 sgt da.
kene pandai kawal emosi.
hahahahahahaha.

aku berdoa n memohon supaya ALLAH merahmati diriku ini.
memanjangkan umurku ini,
mendewasakan diriku ini,
mematangkan diriku ini,
menjadikan aku seorang hamba tertakwa,
n menjadi seorang yg berguna di muka bumi ini 
serta menjadi anak yg soleh pd parent aku.

amin :)

2 comments:

ilovepeoplenamedshah said...

HB abg! <3

SHAH GREEN said...

thx adik!

Post a Comment

 
 
Copyright © SHAH PHOTOGRAPHY
Blogger Theme by BloggerThemes