Monday, May 16, 2011

KERNA AKU CINTA KAMU

This is for you SAYANG (!!!)
SILA PAHAM KAN AYAT AYAT DI BAWAH ni oke?
kalau awak paham semua ni,
maka saya TAK PERLU jelaskan lagi.
^_^



Aishiteru – Zivilia Band

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu
Sesuatu yang sangat sulit tuk ku jalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang ku berpikir cari penggantimu
Saat kau jauh di sana
Gelisah sesaat saja tiada kabarmu ku curiga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan
Saat kau jauh di sana rasa cemburu
Merasuk ke dalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru
Satu sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa gairah
Ku mohon kau kembali
Kimita tuokukitemo
Kiminoi shuaguaratala
Shiniteruyo shiniteruyo
Wo wo wo..
Wo wo wo..a a ai aishiteru


Lirik Bunga - Thomas Arya

Merana kini aku merana
Kekasih tercinta
Entah kemana
Sendiri kini ku dibalut sepi
Tiada tempat tuk bercurah lagi

Dimana kini entah dimana
Bunga impian
Yang indah dimata kurindu tutur sepamu
Nan saat kau barada disisiku….
Kini tinggallah kusendiri
Hanya berteman dengan sepi
Menanti dirimu kembali
Disini ku terus menanti
Akan kucoba untuk
Menanti dirimu kekasih

Oh bunga….
Dimana kini kau berada
Jangan biarkan diriku
Dalam kesorangan

Oh bunga…
Jangan kau gores luka didada
Sunguh diriku takkan kuasa
Campak kan kenanga
Ho ho ho…



Lirik/Lagu: Selamat Malam


Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarlahkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Biarkan berlabuh tirai kisah semalam
Yang indah itu ada padamu
Dengan setiap impian dan harapan
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu
Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku
Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi
Terhapus semua air mata dengan senyuman
Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
oooo…
Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
oooo…
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
.
Lirik Pulanglah Awi Rafael
Bukalah mata dan lihat di hadapanmu
Aku berdiri dekat tapi kau tak nampak
Hodohkah aku ‘tuk sering kau campak saja
Apanya yang dia ada yang aku tak ada

Bridge:
Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku pun tetap menantikan mu
Berikan jawapan

Korus: (2x)
Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin, tak perlu
(Aku dah bingung)

Aku berjalan di kota Kuala Lumpur
Semuanya nampak berbeza tapi ku sama

Ulang Bridge & Korus
*Gitar Solo
Ulang Bridge

Runaway…
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin, tak perlu

Ulang Korus

Melda Ahmad - Kimia
Aku mula jatuh hati kepadamu
Setelah kau kata cinta padaku
Masing-masing dulu punya pasangan
Akhirnya kita bersama
Pertama kali kita bersua bertentang mata
Terasa ada kimia di antara kita


Chorus
Kau kucup pipiku
Kau bisikkan cintamu
Kau kata baby i love you
Kau cairkan hatiku


Bahagia
Ku rasa disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang
Kau seru akulah pelangi cintamu

Ulang Chorus

Bahagia
Ku rasa disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang
Kau seru akulah pelangi cintamu
Kau seru akulah pelangi cintamu



MOTIF saya letak semua ni adalah, ini lah lagu2 wajib yang harus saya nyanyikan pada awak. betol x sayang?? hehe
supaya awak tau sedalam dalam maksud lagu lagu ni.
walau apa pon yang terjadi, awak dah tau pon kan jawapannya??
segala jawapan ada dalam lirik lirik lagu ni semua.
cuma awak je yang harus pahamkan sendiri.
HOPE AWAK BETOL BETOL BOLEH PAHAM ISI HATI SAYA PADA AWAK
MELALUI LAGU LAGU YANG SELALU SAYA NYANYIKAN UNTUK AWAK SEORANG
saya sedih, saya happy, saya curiga, saya sayang, saya cinta, saya rindu,
saya marah, saya terguris hati, saya menjauhkan diri, saya mendiamkan diri
segalanya BERSEBAB. segalanya adalah KAMU.

kesimpulannya, selamanya saya CINTA awak sebab awak sangat LAIN.
tak sama dengan orang lain. awak lah WANITA PERTAMA yang menerima saya
SEADANYA walaupun awak tau siapa saya dulu.
jatuh airmata saya sebab terkejut awak rela hidup dengan saya 
walaupon saya dah cerita segalanya.
sebab tu saya benar benar CINTAKAN awak.
takkan ada pengganti buatmu.
WALAUPON awak sering bertanya apa akan jadi kalau kita putus??
saya mesti diam kan?? sebab saya tak ada jawapannya.
maksudnya adalah memang saya takkan dapat cari pengganti awak yg sama macam awak terima saya seadanya ini

saya sedang melakukan SESUATU untuk kita berdua
dan sangat mengambil masa yang agak lama
jadi saya taknak awak fikir bukan bukan oke?
saya tau perasaan awak camne sekarang
MARAH, BINGUNG, TERGUGAT, BENCI, RINDU,
SAYANG, SEDIH, TERLUKA, KOSONG, SEPI,

TAPI ingatlah sayang,
SETIAP saya lakukan SEGALANYA BERSEBAB
ingat tu tau??? dan saya pasti awak akan paham
bila segalanya saya sudah terungkaikan pada awak nanti.
saya nak awak sentiasa jaga diri awak
sepanjang ketiadaan saya di sisimu
seketika waktu ini oke??
anggaplah saya berada di oversea sekarang.
tebalkan semangatmu, kukuhkan hatimu
untuk teruskan hidup oke?
saya pergi tak lama
saya pasti akan kembali kepada awak.
walaupon kita jauh,tapi saya tak risau
SEBAB saya dah ada HATI awak kan?
so, saya xkan pernah rasa sunyi

INGAT, awak tau kan saya SELALU perhatikan awak
dari jauh?? so, jadilah insan yang baik ye.
jangan tinggal SOLAT, jaga PENAMPILAN,
jaga PERANGAI oke??

CUMA SATU PERMINTAAN SAYA~~~
TOLONG TUNGGU SAYA PULANG KEPADA AWAK YE!!!! (^_^)

*****I LOVE U FUCKIN GREAT SO MUCH MORE MY LOVELY SAYANG RATU AMIERA*****


miranirwani bte mohamadariffin
18 tahun
my SUPERWOMEN ever ^_^


0 comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © SHAH PHOTOGRAPHY
Blogger Theme by BloggerThemes