Sunday, January 29, 2012

KERNA 24 JANUARI ADALAH TARIKH HARI LAHIR SHAH GREEN

Assalammmualaikum semua! salam sejahtera!!! Alhamdulillah, untuk tahun 2012, Shah telah menjejaki umur 21 tahun! yeahh!! Untuk angka 21 ni sememangnya angka yang membawa shah kepada 1001 dugaan, ujian dan sudah tentunya angka yang akan membawa shah ke alam yang lebih matang. Insyaallah. Kehidupan shah penuh dengan suka duka dan penuh dengan ujian selama shah berumur 21 tahun ni. Tapi shah percaya dengan ketentuan ALLAH. Setiap yang berlaku ada sebabnya.  Semoga Shah tabah & sabar dalam menghadapinya. AMIN.

Tujuan shah update blog kali ni, adalah nak update pasal bufday party shah pada 28.1.2012 haritu. Bufday party  yang sangat simple, nice telah dirancang dan diuruskan oleh superwoman shah sendiri iaitu RATU GREEN. Bufday party ni telah dihadiri oleh beberapa model, talent, kwn2 ratu, bff shah dan juga artis. Bufday party ni pon ratu rancang untuk buat di pondok area tasik KLCC. Bertemakan baju MERAH HITAM, sememangnya yang hadir cukup bergaya dengan dress masing-2. hehehehe. Walaupon banyak kekurangan masa hari tersebut, tapi shah pasti semua orang sangat enjoy. Gelak ketawa, gurau senda antara satu sama lain sememangnya menceriakan suasana bufday party shah.

PART PALING BEST:
Masa tengah-2 sambut bufday shah ni, boleh plak hujan turun. Elok-2 kitorang sume nak gerak ke KTV BB, hujan pon turun dengan lebatnya. So, sume orang terperangkap kat dalam pondok tu. hahaha. Bila dah reda sikit, apa lagi, masing-2 pon cepat-2 cabut lari, takut hujan turun lagi lebat ke apa. hehehe. Then, kali ni, shah dapat Hadiah yang PALING BEST SEPANJANG SEJARAH HIDUP shah. Macam-2 hadiah shah dapat. Alhamdulillah. THANK YOU SO MUCH pada mereka2 yang sudi bagi hadiah at shah ok!. PALING BERMAKNA superwoman shah bagi hadiah GITAR AKUSTIK untuk shah. *Dia tau2 je nak suruh shah buat cover song untuk dia nanti. hehehehe.

Then, lepas potong kek kat tasik klcc, makan-2 apa sume, kitorang sume pon bergerak ke KTV BB untuk berkaraoke. Then, mulalah gelagat masing-2 untuk menunjukkan kehebatan vokal masing2 ala-2 "VOKAL BUKAN SEKADAR RUPA" hahahaha. Tapi memang enjoy abis lah kan. Alhamdulillah.

Then, last part untuk hari bufday party shah ni, kitorang pon buat mini photoshoot kat times square. memang best. memang banyak kenangan shah masa hari ni even shah buat secara kecil kecilan je.

So, jom kita semua tengok photo2 masa bufday shah aritu :)


THANKS TO EVERYONE YANG HADIR OK!


THANKS TO MY SUPERWOMAN FOR EVERYTHING!


PRESENT FROM MY SUPERWOMAN! AWESOME!


ALL PRESENT FROM MY FRENZ! THANKS GUYS! HARGAI SANGAT-2!

-------------------------------------------

So, sampai di sini saja entry shah untuk kali ni. Last but not least, shah nak ucapkan JUTAAN TERIMA KASIH kepada superwoman shah sebab dah bersusah payah untuk menjayakan bufday party shah yang sangat simple ni. seyesly I LOVE HER SO MUCH. SEMOGA HUBUNGAN KAMI BERKEKALAN. AMIN. THANK YOU SO MUCH OK! :)

*Bak kata mama: Ni dah masuk umur 21 ni, dah boleh pergi mengundi dah ni. hahahaha.*

1 comments:

enyheartsdiamond said...

thank you for inviting shah <3

Post a Comment

 
 
Copyright © SHAH PHOTOGRAPHY
Blogger Theme by BloggerThemes