Sunday, April 15, 2012

ZAYN MALEK (ONE DIRECTION) is a MUSLIM???



Dia sangat Kacak & Menawan kann?? confirm ramai gadis2 kat luar sana yang nak BOYFRIEND macam Zayn ni. hahahaha. Kaum Lelaki pon confirm ramai yang jeles melihat kekacakan Zayn. Saya tak jeles dia handsome sebab saya mempunyai ke-handsome-man saya yg tersendiri yang ALLAH dah kurniakan pada saya. Jadi saya bersyukur. Alhamdulillah.

Entry kali ni Shah nak korek rahsia SIAPA DISEBALIK nama ZAYN MALEK ni yang sebenarnya? Remaja dari anggota ONE DIRECTION yang apabila masuk ke pasaran muzik Malaysia, TERUS jadi FENOMENA. Sebenarnya Shah pon baru kenal dengan One Direction ni. Sebab orang2 at twitter shah majoritinya bercakap pasal dorang ni lagi-2 si Zayn ni la sampai Shah jadi tertanya-2 sape dia ni. Last-2 harini baru ada kesempatan nak update pasal dia kat BLOG yg bersawang ni. Almaklum, Shah byk giler kerja. Takde masa nak update sangat BLOG pasal dunia hiburan ke apa. kui3.

Berkait dengan tajuk entry sendiri, mesti ramai yang tertanya-2 Zayn Malek ni ISLAM ke FAKIR?? ada yang cakap Islam (sebab namanya memang Islam) dan ada yang cakap bukan (sebab nama even Islam tak semestinya dia betul2 Islam). Jadi, disebabkan Shah sendiri dah terjebak dengan si budak Zayn ni, nak taknak kena jugak geledah TWITTER dia untuk tahu siapa dia ni sebenarnya. Tapi sebelum tu Shah ada tengok video dia masa tengah makan malam masa kat rancangan X-FACTOR. Dia cakap dia hanya makan "Ayam yang istimewa". Maksudnya dia hanya makan makanan yang disembelih dan halal saja. Then, Zayn ada cakap kat twitter yang dia bertanya siapa yang berpuasa? :)

JOM kita tengok antara tweet-2 dia kat bawah ni mengenai PUASA :)


Lepas tu, dia ada retweet kat ISLAMIC TWITTER pulak. Dia translate ayat dari Bahasa Arab dalam sebutan "la ilaha ilallah w muhammed rasoolalah" . JOM kita tengok tweet dia kat bawah ni mengenai ISLAM pulak :)


So, dengan ini, saya dengan YAKIN nya (Insyaallah) ingin mengatakan bahawasanya saya pasti yang ZAYN MALEK merupakan seorang MUSLIM. So, confirm ramai gadis-2 kat luar sana yang lagi suka & teruja bila dapat tahu yang Zayn ni confirm seorang MUSLIM. Senang lah nak akad nikah nanti kan? hahaha.

P/S: MALIK membawa maksud RAJA :)

*ENTRY ini Khas untuk mereka-2 yang nak tahu Zayn Malek ni ISLAM ke TIDAK. Mana yang dah tahu tu, Bagus lah. Mana yang tak tahu tu lah yang Shah nak bagitau. Shah pon masih baru dengan ONE DIRECTION. kui3. OK! tu saja untuk kali ni. TAKECARE SEMUA!

Btw, jangan lupa FOLLOW my BLOG ni ok. Follow sekali my PAGE PHOTOGRAPHY: http://www.facebook.com/ShahGreenPhotography. Sape-2 nak buat Photoshoot, sila-2 la singgah ok! Sebab ada SPECIAL NEW PROMOTION!!! come come! hewhew :D

ASSALAMMUALAIKUM & SALAM 1 MALAYSIA. bye2 :)



9 comments:

Syazana said...

hahah, tak tahan ayat 'senang nak akad'

Anonymous said...

Salam.

Cuba buka link ni: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2136180/One-Directions-Zayn-Malik-Little-Mixs-Perrie-Edwards-enjoy-movie-date.html

Kat situ ada gambar zayn malik, dan kat tangan dia macam ada tatu (tak pasti la tatu betul ke atau tatu yg boleh tanggal), tapi gmbr 'tatu' tu adalah simbol org kristian kan? Erm, klau dia Islam dia tahu kot pasal simbol tu. Wallahu'alam. Sy bljr di mesir, org2 kt sini kalau kristian pon nama seakan2 org islam, sbb diorg guna bahasa arab kan.

SHAH GREEN said...

sya syazana: hahahahaha

SHAH GREEN said...

anonymous: oohh. itu tatu palsu. zayn dah explain kat twitter dia dulu. tp sy xdpt nak cari link dia. sbb dah lama sgt. pnt nak scroll twitter smpai ke bawah. papepon, kita serah pada ALLAH. yg pasti dia mmg MUSLIM :)

Unknown said...

senang hati tengok zayn malik islam tapi kenape dye pakai subang dan tatto memang dye x sembahyang ke ade tatto lagi

Unknown said...

yg pasti tattoo zayn malik nie sememangnye palsu....klau subang tu xtau lah...knape dia pakai ;;;;...

Anonymous said...

alhamdulillah..tpi ade yg ckp yg zayn malik nie da murtad..betul ke? =,= sori tanye..sbb keliru..ckp diorg bukan boley percaya sgt,kn? Mohd Firdaus:"yg pasti tattoo zayn malik nie sememangnye palsu...." ye ke nie? ehm..

Unknown said...

ustaz cakap, kalau org perempuan, bila nak kawin, sebaik-baiknya jangan pakai inai meleret-leret sampai lengan... tak baik ikut budaya kaum lain..dan kaum lelaki tak boleh pakai inai dijari, sbb inai khas untuk perempuan.. apatah lagi "tattoo Palsu" yang meleret kat lengan...

Najwa Fauzi said...

Nsem ^-^ hummm

Post a Comment

 
 
Copyright © SHAH PHOTOGRAPHY
Blogger Theme by BloggerThemes