Tuesday, September 3, 2013

KERNA TOP 2 CONTESTANT "PROJECT SG: PRODIGIOUS MODEL SEARCH-SEASON 2: WEEK 9: FINALE (SYAKE VS HARRY). WHO IS THE WINNER?


Assalammualaikum & Salam sejahtera semua! Subhanallah! Lama sangat2 saya dah tak update blog ni setelah beberapa bulan menyepi disebabkan busy dengan kerjaya baru. hehe. Apapon, bersyukur saya ke hadrat ilahi sebab bertemu kita kembali untuk segmen PROJECT SG: PRODIGIOUS MODEL SEARCH-SEASON 2 di minggu finale iaitu minggu ke-9. Seperti yang kebanyakkan anda yang sudah tahu siapa juara nya, namun saya tetap nak update jugak. haha. minggu ke-9 ini merupakan minggu penentuan untuk menyaksikan siapakah yang bakal ke bergelar juara baru musim ke-2 ini. Jeng jeng jeng!

Saingan sangat sengit diantara Syake & Harry. Siapa bakal dunia? Adakah Syake akan meneruskan tradisi Hanie sebagai juara wanita kedua? Atau Harry yang akan bergelar juara lelaki yang pertama? Sama2 kita saksikan cabaran TVC commersial, Catwalk & final cover photoshoot mereka berdua! Sememangnya para peserta memberikan persembahan yang baik dan semuanya nampak lebih bersungguh-2 kali ini.

Siapa salah seorang daripada mereka yang berjaya? Siapa yang bakal dapat best photo & catwalk sekaligus bergelar juara?? Jom kita semua saksikan keputusannya! LET'S GO! :)


---------------------------------------------------------------

WEEK 9 - FINALE


HARRY: HOMMESNISTA

Very verstile. Dia mempunyai gaya tarikan yang sangat baik. Para juri sangat menyukai photo2 Harry. Tetapi untuk minggu final ni, Harry seolah2 hilang magic nya. Photo ni tak cukup powerful untuk menceritakan segalanya melalui facial expressionnya. Bibirnya tak nampak relax. Matanya tak menceritakan apa2. Tapi para juri yakin Harry mampu pergi lebih jauh sekiranya dia benar2 serius dalam bidang modeling ini.



SYAKE: COUTURE-ZAGALICIOUS

Very strong photo. Para juri suka dengan SMIZE Syak dalam photo ini. Jelas kelihatan semangat yang menceritkan Syake mahu menang! Bibir yang sexy dan relax itu mampu menarik banyak tumpuan lelaki2 di luar sana. Cuma Syake kena banyak lagi practice sebab juri dah banyak kali melihat facial expression sebegini dalam photo2 sebelumnya.

-----------------------------------------------------------------------

FINALE: CATWALK CHALLENGE

Do watch here in my youtube channel: http://www.youtube.com/watch?v=U1IEciAJMN0


FINALE: TVC COMMERCIAL CHALLENGE

click here to watch them: 


----------------------------------------------------------------------

WHO IS THE WINNER?????????????

Watch here! :)


--------------------------------------------------------------------------

CONGRATULATION TO SYAKE!
BELIAU TELAH BERJAYA MENJADI JUARA WANITA KEDUA & SEKALIGUS MENJADI JUARA WANITA FREE HAIR PERTAMA YANG MENJUARAI PROJECT SG: SEASON 2!



She has received:

RM500 Cash
RM200 Women Assessories
Trofi & Cerfiticate
RM100 Portfolio
Contract with "SHAH Photography"
Model for "Ebutik Anne Ang Modeling Agency"

----------------------------------------------------

OFFICIAL WINNING PHOTO WITH ME!






You are HIGH FASHION, EDGE, VOGUE, BEAUTIFUL & STUNNING, SYAKE! :)
CONGRATULATION!!!!!!!!!!!

Jumpa Next Season ok! :)

Do LIKE my page here on facebook: SHAH Photography
Follow my twitter: @ShahAlMuslim
Follow my KEEK/WeChat/Instagram: ShahGreen



Assalammualaikum & Goodbye! :)






0 comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © SHAH PHOTOGRAPHY
Blogger Theme by BloggerThemes