Friday, December 27, 2013

KERNA PROJECT SG: PRODIGIOUS MODEL SEARCH-SEASON 3: WEEK 3: MODELS WHO LOOKS SO HIGH FASHION


Assalammualaikum & Heyy semua! ALHAMDULILLAH bertemu kita kembali pada WEEK 3 PROJECT SG musim yang ke-3 ini. 

WEEK 3 punya tema memang sangat menarik. Wardrobe di sponsor khas oleh Juri tetap musim ke-3 ini iaitu BEYVURLY KYVERSLY. Seorang Fashion Designer in the making.

Baju yang direka khas semuanya sangat2 meletop. Minggu ni semuanya buat yang sehabis mungkin. Maybe sebab semuanya dah terjaga dari lena sebab minggu lepas tetiba 3 orang sekaligus tersingkir kan? So, ALHAMDULILLAH, semua dah buat yang terbaik.

Minggu saban minggu jadi semakin menarik bila adanya scene2 & drama2 yang disebalik tabir yang terjadi di antara peserta satu sama lain. Ni kalau saya buat realiti TV SHOW, confirm ranking no.1 punya. hahahaha.

Antara drama yang telah berlaku minggu ni adalah, KEY & LUVLEEN jatuh sakit ketika sesi pengembaraan CATWALK CHALLENGE & sesi Photoshoot. Key mengalamai sakit pinggang & manakala Luvleen mengalami demam yang teruk akibat tidak cukup rehat & tidur. Maka, disebabkan mempunyai masalah kesihatan, mereka berdua tidak dapat meneruskan sesi catwalk challenge. Dan akhirnya 5 markah daripada Catwalk challenge + attitude terpaksa ditolak.

Dalam industry Modeling, tak kira lah anda sakit atau tidak, sesi photoshoot harus diteruskan. Sebab ini melibatkan KEUNTUNGAN & KERUGIAN pada si Organizer. Besides, MODELING HAS NO MERCY.

Disebabkan markah mereka telah terjejas banyak disitu, mampukah mereka bertahan daripada tidak tersingkir minggu ini? Sama2 kita saksikan.

Selain itu, ada sedikit konflik telah berlaku antara beberapa peserta di dalam contest ini. Berlakunya ketidakfahaman sehingga menjejaskan hubungan sesama sendiri. Siapakah mereka? Biarlah rahsia. Kewkewkew.

Minggu lepas, kita dah tengok yang 3 orang telah DISINGKIRAN. Tapi MINGGU ni? Berapa ramaikah yang terisingkir?

Jom kita saksikan!

----------------------------------------------------------------

WEEK 3: MODELS WHO LOOKS SO HIGH FASHION



AZRUL



BAYU


ERNA


KEY


KIFF


LUVLEEN


QESH


SCHA


YARD

--------------------------------------------------------------------------------

THE RESULTS



Congrats kepada yang dapat best photo. Anda berjaya dapat immunity daripada tidak tersingkir minggu depan. Walaupon dah dapat immunity, mohon jangan salah guna ye. Hope dapat buat lagi bagus daripada minggu-2 sebelum ni. TAHNIAH! :)

Kepada PEMENANG minggu ini, anda berpeluang menjadi Model untuk PROJECT RUNWAY Juri tetap iaitu BEYVURLY KEYVURLSY untuk collections baru dia nanti. TAHNIAH!

--------------------------------------------------------------------------------

DOUBLE ELIMINATION

GOODBYE GUYS! :(



AZRUL: PESERTA KEEMPAT TERSINGKIR DI MINGGU KE-3


KIFF: PESERTA KELIMA TERSINGKIR DI MINGGU KE-4

Kepada yang tersingkir, saya ucapkan all the best ok! Tersingkir awal tak bermakna langkah anda terhenti disini terus. Maybe rezeki anda akan lebih berjaya di luar sana. Who knows right? InShaaAllah. Anggap contest ni as extra platform untuk cungkil bakat u guys as model yang versatile. Hope korang enjoy sepanjang contest ni. Sedih & sebak sebenarnya sebab terpaksa melepaskan 2 orang sekaligus. But inilah realiti competition kan? Hope korang terima dengan hati terbuka. PLEASE JANGAN GIVE UP. Bila ada yang suruh korang stop buat apa yang korang minat, JANGAN DENGAR. Tapi buat dengan lebih kerap ok? I know korang mampu pergi & buat lebih baik di luar sana. Saya doakan ye. Teruskan menyokong saya & kawan2 yang still stay ok? Maaf jika ada buat silap salah & keep in touch ok? :)

Stay STRONG, stay SMIZE, stay FIERCE, stay CONFIDENT. 
GOODLUCK!

Jumpa anda semua (TOP 7) di minggu yang ke-4 ok! Anggap double elimination ni as your wake up call untuk buat yang lebih baik? ALL THE BEST.

So, kepada yang berminat nak jadi model tu, boleh la try next season masa tahun 2014 nanti ok? hehe. 

Jangan lupa LIKE/FOLLOW/ADD my:

FB PAGE: SHAH Photography
TWITTER: @ShahAlMuslim
INSTAGRAM/WECHAT: Shahgreen


SEKIAN. 

0 comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © SHAH PHOTOGRAPHY
Blogger Theme by BloggerThemes